lördag 13 september 2014

Nytt för i år

Om ett helt år gick utan någon förändring vore det väl bra konstigt? Den största förändringen i mitt liv det här året är att jag har slutat äta kött (alltså alla djur, fiskar och fåglar har också kött på benen). Faktiskt äter jag inte några animaliska produkter alls till vardags men ibland gör jag avsteg och äter produkter med mjölk och ägg. Så i år blir det lite nya recept på julbordet, visserligen äter resten av familjen fortfarande kött och jag brukar sen tidigare ha ganska mycket grönt på julbordet. Grönkålspajen jag gjorde förra året till exempel, var fantastiskt god. Dessutom är ju dessertbordet lyckligtvis vegetariskt.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det var ju verkligen en förändring! Blir det inte jobbigt att laga olika maträtter till dig och familjen?

Christoffer sa...

Hej,

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för ett event jag planerar för julbloggare men hittade inte din e-postadress. Kan du mejla mig är du snäll?

Mvh

Christoffer (julevent@presenttips.se)

ps. Vänligen publicera inte denna kommentar.