söndag 15 december 2013

Ett litet sammandrag

Hittills har jag varit väldigt snål med kommentarer angående årets julnyheter men nu tänkte jag säga vad jag tycker om:

Årets julkalender: Älskar den, den är visserligen inte särskilt julig men det blir stämning ändå när man tarditionsenligt slår sig ner hela familjen varje kväll och tittar på kalendern, värm lite glögg och ta fram en varsin lussekatt så spelar det ingen roll att det inte ens finns någon jul hos dem ännu för här finns den i alla fall. Jag älskar Fredde Granberg. Siisela Benn överraskar, jag har aldrig tyckt att hon är särskilt bra men hon gör rollen som Knota kanonbra tycker jag, även Lotta Tejle och Björn Gustaqfsson får full pott.

Årets Blossa-smak: Åh vad sur jag blev när jag såg att det var nypon och hallon som var årets smak, det borde jag ju kunnat gissa på färgen och smaken.

Årets julklapp: Råsaftcentrifug har jag redan, det blir god juice men den är ett helvete att diska så den blir tyvärr inte använd så ofta, något att tänka på innan man köper den alltså.

Årets julvärd: Petra Mede är jag inte alls nöjd med, precis som många andra. Det finns ju massor av andra kvinnor och män som är mycket mysigare och roligare. Petr är bara skrikig och "för mycket".



Inga kommentarer: