lördag 23 november 2013

Obeskrivlig lycka

Bara en äkta kattnörd kan förstå min glädje nu. För över två månader sedan gick min katt ut genom dörren och har inte synts till sedan dess. Däremot har jag sett rävar stryka omkring så jag trodde att han hade blivit tagen av en räv. Jag har letat i skogen och i diken men ingen katt har synts till. Inte förrän ikväll när han helt plötsligt satt utanför dörren och jamade. Min älskade katt är tillbaka. Ingen aning om vart han varit, han är lite smutsig men i bra hull så någon har matat honom i alla fall.

5 kommentarer:

Annas Strålande Jul sa...

Åh vilken tur att katten kom tillbaka! Det måste ha varit jobbigt att ha undrat så hela hösten!

Emma sa...

Vad härligt att han är tillbaka! :)

Maries strålande jul sa...

Fantastiskt att han är tillbaka <3

Jessica sa...

ÅHH! Lyckan! Jag skulle också gå i bitar om någon av mina kissar var borta så länge. Härligt att han hittade hem igen. ♥

Anonym sa...

Så underbart!