fredag 8 november 2013

Mina fem.

Gör som flera andra och antar utmaningen från Jessica. De fem saker som jag skulle välja om jag var tvungen att välja endast fem saker för julstämning:
1. Glögg, jag dricker glögg varje kväll så här års.
2. Julmusik, få saker skapar julstämning som julmusik. 
3. Choklad, vad vore julen utan choklad i alla dess former?
4. Julgran, äkta såklart eftersom det är snyggast och doftar gott.
5. Levande ljus, behövs det någon förklaring?


Nu ska jag komma igång ordentligt med bloggandet igen, det har legat nere ett tag pga lite olika anledningar men nu är det ju snart advent och jag vill ju inte missa något för att jag går och grubblar.

1 kommentar:

Jul i Laloland sa...

Jag övervägde chokladen faktiskt, för ingen julafton utan Alladin och rocky road. Favoritchoklad på jul?