söndag 13 oktober 2013

Revbensspjäll



Jag fortsätter på temat, "Saker jag ska prova i år" och nästa sak på listan är tjocka revbensspjäll. Bilden kommer från recept.nu. Faktiskt tänker jag fuska lite och provlaga redan nästa gång det är min tur att laga mat (jag kommer nästan alltid hem sist i familjen på vardagarna så maten brukar maken fixa). Nu kanske det verkar som att allt handlar om mat och godis för mig men det gör det inte, bara nästan. På tal om fusk så har jag redan  köpt julmust (Coops egen, helt okej) och Saffransgifflar (dessa var en liten besvikelse då jag trodde de skulle vara godare än vad de var) och nu sitter jag här och lyssnar på min julspellista på Spotify (ganska lustig spellista faktiskt, tror inte att det är många spellistor som innehåller både Jussi Björling och Sean Banan).

1 kommentar:

Maries strålande jul sa...

Jag är också sugen på att laga lite juliga revbensspjäll någon dag.