onsdag 16 oktober 2013

Presentation

Tänkte följa i samma spår som flera andra och presentera vem jag är. Jag är en 27-årig tvåbarnsmamma i södra Norrland som bor med maken och barnen i en villa som ständigt är under renovering som aldrig verkar bli klar. Jag äslskar, som ni säkert förstår, julen men jag älskar alla de andra årstiderna också. Särskilt älskar jag sommaren och att åka ut i skärgården med båten. Till vardags jobbar jag i en kundtjänst där jag hanterar allt från fakturafrågor till teknisk support, och jag trivs superbra med det. Jag är lite grann en shopoholic och handlar ofta och gärna nya kläder och inredningsprylar. Tränar försöker jag göra så ofta som möjligt men ofta prioriterar jag bort det för att i stället umgås med familjen. Jag läser ganska mycket också, gärna gamla klassiker, just nu ligger Anna Karenina på sängbordet, min absoluta favoritbok är Svindlande höjder följd av Jane Eyre, men jag läser en hel del lättsmälta deckare också (fast Läckberg och Jungstedt kräks jag lite på, tycker det är ofattbart att de är så populära). Jag är ganska positiv och glad av mig, jag får ofta frågan om jag överhuvudtaget kan bli arg (det kan jag, väldigt arg, men oftast går det över på två minuter) Ja, det är väl vad som finns att säga om mig.
Här hittar ni mig i juletider, i kylskåpet.

5 kommentarer:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Vilken underbar bild!!!

Johanna sa...

Det är så roligt att läsa alla presentationer och få veta lite mer!

Victorias Jul sa...

Roligt att få läsa lite mer om dig, Bor du i närheten av Sundsvall? Jag bor ca 10 mil från Sundsvall

Maries strålande jul sa...

Kul att vi fick veta lite mer om dig!

Em sa...

Vad roligt att få reda lite mer om dig. Ja, gamla klassiker är verkligen något speciellt. Känns som om de har ett språk som inte existerar längre.