lördag 28 september 2013

Så himla typiskt.

Cementljusstake
Denna hade jag spanat in på, tro det eller ej, Biltema. 30cm hög för 34,90 kronor, vilket kanonklipp tänkte jag men det var jag tydligen inte ensam om att tänka för de var helt slut och de hade beställt nya för över en månad sedan men fortfarande inte fått in dem. Typiskt, för de skulle passa perfekt till juldukningen jag har i tanken. Tänk er de här med vita blockljus och manchetter av röda bär. Men det är långt kvar till jul, de kan hinna få in dem innan dess annars kommer jag nog på något annat. Jag har i alla fall köpt tyg till årets julduk nu, det blev det här.

Jag har kommit på en plan för övervåningen i år också, mer om det i nästa inlägg.


1 kommentar:

Johanna sa...

Det låter jättesnyggt, hoppas du får tag på dem! Jag kanske skulle stjäla din idé...