onsdag 14 augusti 2013

Yankee Candle julen 2013


Jag har hittat en liten tjuvkik på Yankee Candles julsortiment för året, här. Season of peace, Merry Marshmallow, Snowflake Cookie och Christmas memories heter nyheterna och jag känner mig väldigt nyfiken på den sistnämnda som beskrivs såhär: "From the heart of the kitchen, unforgettable moments are brought home again with this comforting recipe of spices and sweets."

Förövrigt måste jag tillägga att jag verkligen gillar att det blir mörkare och mörkare på kvällarna och jag ser fram emot att börja jobba igen nästa vecka så att det blir lite ordning och reda och inte frukost vid lunchtid och läggdags mitt i natten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det du jobbar med?

Sanna sa...

Jag jobbar på kundtjänst åt en svensk teleoperatör:)

victorias jul sa...

Jag älskar att hösten är här, det är så mysigt tycker jag.