söndag 9 juni 2013

London

Jag vill börja med att be om ursäkt för mitt dåliga bloggande förra året, jag lovar att bli bättre i år men jag väntar nog ett tag till med att dra igång ordentligt. Jag har sett att flera av er andra galningar redan har börjat längta och blogga lite smått om julen. Jag har också börjat längta men lyckats hålla mig härifrån hittills. Jag har heller inte bläddrat i mina tidningar med jultema eller tjuvätit något juligt. Men jag har börjat planera, dukning, mat, presenter, temat på presentinslagningen och sist men inte minst; shoppingresa till London med mamma. Oftast dröjer det till midsommar innan jag börjar med det här men jag längtar tidigare och tidigare för varje år och ju fler jular som jag har haft julbloggar att läsa desto mer förknippar jag dessa med julen, jag är Pavlovs mest lättlärda hund. 

London verkar vara awesome i jultid, jag har aldrig varit där mer en en snabb mellanlandning på Heathrow så det ska bli riktigt kul. Jag tar gärna emot tips på saker vi bör se och göra. 















1 kommentar:

Marie sa...

Åh vad härligt att få åka till London i juletid, det vill jag också göra något år men det lär få vänta lite till.
Jag är som du, jag förknippar numera hösten och väntan7längtan efter julen med julbloggar. När jag startade min hemsida om julen 1999, var vi ett gäng hemsideknåpare som följdes åt i vår väntan, när de flesta julsidor las ner har jag känt en liten saknad av nätgemenskapen med andra jultokar. Det är roligt med julbloggarna att man möts över åldersgärnser och vart man bor. Det är ju både unga tjejer och vi mammor, storstadsjular och på landet jular i julbloggarnas förtrollade värld.