tisdag 27 november 2012

Juldukning

Julduken jag skulle använda har fått ben och sprungit bort. Gissningsvis har jag hivat den på grund av envisa fläckar och sedan glömt det så nu ligger förra årets julduk på bordet i väntan på att jag ska köpa en ny röd. Så jag tycker att det passar bra att visa förra årets juldukning som jag aldrig la upp då.
Man kan tycka att jag borde lärt mig att TÄNDA LJUSEN innan jag fotar, men nej inte än.
Superenkel servettvikning som blev lite gulligare med en pepparkaka.
Blommorna är inte så tillkrånglade de heller, en blandning av köpt och plockat i skogen.



3 kommentarer:

Patrik sa...

Hej!

Jag ”gissar” att du gillar julen... :) … så jag tänkte bara informera om att det i år finns en julkalender producerad oberoende av SVT.

Jag har varit med och gjort den, och kalendern kommer du hitta på www.24dagar.se.

Om du tycker det verkar intressant så får du gärna tipsa dina läsare, andra julälskare i din närhet, barn, föräldrar... Ja, alla som kan tänkas vara intresserade. :)

Hoppas du tycker det verkar intressant. Ha det fint! :)

Helene sa...

Det känns som om din önskelista, precis som din julduk, är ifrån förra året, tur att man har fantasi och inte behöver lita till din lista :-) P.S. Nu är alla tomtar framme D.S.

Victorias Jul sa...

Fin dukning