måndag 15 oktober 2012

Teburk


Det verkar som att det här inte behöver bli en så fattig jul som jag var rädd för, jag fick nämligen jobbet. Utbildningen börjar på måndag och när jag har kommit in mig ska jag svara på Jessicas fråga om hur jag kan integrera mitt julintresse i jobbet. Förmodligen inte så mycket mer än att säga God Jul till kunderna när det närmar sig men jag hoppas på en välpyntad arbetsplats. Jobbet ska i alla fall firas med en ny teburk, till jultéet jag köpte i dag, från Green Gate. Jag stod och tittade på den idag men tyckte att det var en för onödig kostnad även om den inte var särskilt dyr men nu kan jag unna mig den.

Burken i mitten är det jag har spanat på, den stora har jag redan, den används till kaffet. Bilden kommer från systerlycklig.se.

3 kommentarer:

Helly sa...

ÅH GRATTIS!!! Vilka härliga nyheter! Då ska du verkligen unna dig något och den lilla burken blir väl jättebra :)

This christmas sa...

åh vad underbart! grattis x 1000000

Em sa...

Men vad kul! Grattis till jobbet! Och du gör helt rätt i att unna dig en sådan fin teburk =)
Kram