tisdag 30 oktober 2012

Perfect day

Vi har så jäkla roligt på jobbet att det är inte klokt. I dag skrattade jag så tårarna sprutade, lite så jag skäms för att jag inte kan bete mig men det är ändå ett under att det inte hänt tidigare. Sedan åkte jag handlade en pumpa och hämtade ut mina underbart fina julgranskulor, från Lisbeth Dahl, som var ännu finare i verkligheten. Jag köpte även Matmagasinets julnummer, Underbara Julhem och flaska glögg med smak av lingon och pepparkaka innan jag åkte hem och gjorde i ordning pumpan tillsammans med barnen. Här är resultatet. i morgon ska innehållet förvandlas till paj:)

Photo: Dagens kvällspyssel.

3 kommentarer:

Cissi Par sa...

Åh va fin den blev! Har också införskaffat mig en pumpa som jag och lillebror ska "förvandla" imorgon ;)

Helly sa...

Vilken jättehärlig pumpa! Har inte gjort någon i år, varit för mycket åt alla håll. I år blir det mer jul än halloween, helt klart.
Har du provat att rosta kärnorna? Det är jättegott.

Erica aka tomtens dotter sa...

Till dig: http://tomtensdotter.se/2012/october/inte-sa-lite-mallig-2.html