måndag 8 oktober 2012

Men alltså... Ååh!

Så nu passar det? Att sälja de gardiner jag såg för mitt inre förra året när jag var på gardinjakt men inte hittade de perfekta utan fick nöja mig med nästan perfekta. Om jag åtminstone hade låtit bli att köpa nya förra året så att det hade varit lite motiverat att köpa de här nu, men som arbetslös julgardinsinnehavare (jodå, det är säkert ett ord) kan man bara inte gå och lägga nästan tusen kronor på nya julgardiner. Äsch, jag får titta på dem riktigt mycket och hoppas att jag tröttnar på dem:)
Men visst är de fina?

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tips: Vänta till rean efter jul....då kanske du kan fynda och motivera köpet bättre och då har du snygga och perfekta till nästa jul =)

Em sa...

Nej men så där är det väl jämt.. det är därför man omedelbart ska titta efter den man precis handlat. För när det kommer till att handla saker är gräset alltid grönare, eller i vårt fall snön alltid djupare, på andra sidan.