onsdag 17 oktober 2012

Jag ska tydligen få julklappar i år med:)

Köp ingenting till dig själv innan jul! Det var vad min mamma sa till mig när vi var i stan och åt lunch idag. Inte för att vara dum såklart utan för att jag inte ska råka köpa något som jag ska få i julklapp av henne. Men hur ska det gå till? Kudden från Åhlens fick jag köpa eftersom jag ska ha den INNAN jul. Men te-burken, får köpa den? Nigellas julbok som jag tänkt köpa i flera år men inte köpt just av den anledningen att mamma sagt att jag inte ska handla saker innan jul, kan jag klicka hem den i år? En ny klänning till julafton hade jag tänkt köpa i alla fall  men det tror jag är lugnt eftersom det var mååånga år sedan mamma köpte kläder åt mig och om hon nu skulle få för sig att göra det nu så är chansen ganska liten att vi köper likadana klänningar, såvida hon inte sett Lindex-klänningen jag la ut här förut? Okej, jag köper inte just den då.


Annars då, sista veckan som arbetslös innehåller förvånansvärt mycket jobb, inatt har jag hunnit sova fyra timmar så sen när jag åkte och red var jag så trött att jag höll på att somna på hästryggen så nu kryper jag under täcket och kollar in ett avsnitt av grymma serien 666 Park Avenue, tack för tipset Rebecka. Idag har förresten den allra bästa serien, eller den delar förstaplatsen med Sherlock, premiär i USA, American Horror Story, har ni inte sett den så gör det.

3 kommentarer:

Helene sa...

Jag var väl kanske lite otydlig. Klänning lovar jag att inte köpa åt dig :-)

Sanna Laake sa...

Allt det andra ska jag alltså avstå? Jo men det kan jag nog stå ut med:)

Helene sa...

Ja, det är klart! annars kan du ju lista ut vad du ska få :-)