onsdag 10 oktober 2012

Hoppsan

Glömde skriva i förra inlägget att listan är från Johannas blogg.

Ikväll har jag tittat på polarexpressen med barnen, halva filmen i alla fall, sedan var det dags för dem att krama kudden. Jag har letat runt som en dåre på nätet senaste veckan för att få veta när Underbara Julhem kommer ut men inte hittat ett dugg, inte ett ord om tidningen, de kan ju omöjligt beslutat sig för at tlägga ner den tänkte jag och mailade lite lätt panikslaget till Drömhem. Fick till svar att jag inte ska oroa mig, den kommre 30:e oktober, pjuh. Nu är det bara Vakre Hjem som jag inte vet när den kommer. Den brukar komma sent, i slutet på november/början av december. Förra året hittade jag den inte förrän veckan innan jul  och bestämde mig för att bara bläddra i den lite snabbt och spara själva läsandet till nu istället. Så imorgon kväll ska jag tammetusan unna mig lite läsning, antingen för att fira eller istället för gravöl, jag ska nämligen på jobbintervju klockan nio.

Min favorit bland jultidningarna, vilken är din?

2 kommentarer:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

Lycka till imorgon :-)
Och vad bra att du löste problemet med HTML/vanlig

Lina sa...

Mina favoriter är Amelias Jul och Hembakat Julspecial :)