torsdag 27 september 2012

Namnbyte och nyregistrering

Nu har även jag omregistrerat mig på Julbloggar. I och med det ändrade jag tillbaka till att heta Sannas Jul också. Bloggen hette ju det från början men sen när jag ville börja skriva om andra högtider också bytte jag till Special Occasions men eftersom det inte blev så mycket skrivet om något annat än jul så är det lika bra att byta tillbaka, det passar ju bloggadressen bättre också. Men det kan absolut trilla in lite inlägg om årets andra högtider ändå, nu står ju Halloween på tur, då ska vi skrämmas och mysa och äta en massa onyttiga godsaker:)

3 kommentarer:

Sannas Christmas sa...

Oj oj oj, vilka liknande bloggnamn vi har hörru!

Victorias Jul sa...

Vad bra att du också registrerat dig på julbloggar.se så jag kan följa dig där

Christmas Dreams sa...

Ja, alltså det är synd för jag tycker det är väldigt lite halloween-prylar i affärerna i överlag :/ här har vi knappt något alls.. någon pumpa och läskiga utklädnader är det enda i min stad vanligtvis.. men man kan ju pyssla fram själv då som tur var :) och ja, att tänka på halloween får tankarna på jul att vila lite. Halloween är ju mer aktuellt just nu!