söndag 30 september 2012

Det går snabbt nu

Idag är det sista september vilket innebär att imorgon börjar månaden då julen kommer i gång i den riktiga världen, alltså utanför bubblan som vi julälskare lever i. Det känns som det var alldeles nyss som vi gick in i september och det kändes så skönt att första höstmånaden var kommen och vips så var september slut och nu kan man snart köpa de första julmagasinen, kika på julpynt och med en riktigt stor portion tur kan vi till och med få se den första snön den kommande månaden.
Lite fina höstlöv, höstiga ljuslyktor och blockljus och ett votivljus (från Yankee Candle, what else) med doften Red Apple Wreath.

4 kommentarer:

Axelina sa...

Håller verkligen med dig, så mysigt med höst, och vintern närmar sig med stormsteg! Åh, jag älskar Yankee Candles!

Helly sa...

Visst går det undan nu. Allt man skulle hinna och göra kanske inte hinns med nu i alla fall. Oj oj oj... Nä, stanna upp och njuta av stunden, så får jag påminna mig.

This christmas sa...

själv tänker jag börja julbaka på allvar snart alltså, åtminstone leta efter go'a julrecept ;D

haha, ang once upon a time;
hehh, nej iinte egentligen..
antingen så har man en pojkvän/man/sambo som kan hjälpa en fixa sånt åt en (jag nyttjar min pojkasvän emellanåt <3 ).. ska gå att streama också har jag hört, o sedan anv hdmi sladd eller liknande in i teven... eller så kör man ipredator, via vpn-tunnel ;) några tips iaf!

vonskareng sa...

jag vet!! :(( dock stod det på deras twitter/facebook att de jobbar på det (läste det i nå forum)! haha, tror inte PB är borta forever.. de brukar alltid fixa sånt här, men..ah lite orolig blir man ju :P ipredator är bra annars :)