fredag 17 augusti 2012

Kan det vara sant?

Idag var jag in på den affär här i stan som har bästa utbudet av Yankee Candle och frågade när höstdofterna kommer in (man vill ju inte framstå som en knäppgök och be om juldofterna redan). Gissa om jag blev besviken när hon sa att de inte skulle ta in någon av de nya för de luktade inte så gott. Hon såg nog på mig att jag inte trodde det var möjligt så hon tog fram doftprover som de har så jag fick känna själv och visst stämde det. Men jag är ändå lite tveksam till att de där doftproverna verkligen gör ljusen rättvisa, är det någon här som vet? Hur som helst finns det ju så många andra dofter att välja på så jag köper nog någon av de gamla trotjänarna när lönen kommer. Jag bjuder på en gammal bild, ännu har jag inget juligt att fotografera här hemma. Det kommer bara smälla till så sitter vi där med första ljuset tänt, tror ni inte?

3 kommentarer:

Lisa sa...

Men oj, är det så illa? Det var tokigt, klart dom måste göra doftljus som luktar gott!

Maries strålande jul sa...

Nejmen vad trist, tur att det finns gamla favoriter.

xmasfreak sa...

Hej!
Har nytt adress
xmasfreak.blogspot.se