fredag 31 augusti 2012

Igår hade vi folk här och kom av någon anledning att prata om nästa helg och att det är den sjunde september då. Det är någonting som händer då, sa jag, jag mindes inte vad det var eller om jag skulle iväg någonstans men jag visste att det var något med den sjunde och att det var viktigt att komma ihåg. Idag slog det mig, det är ju då vi får veta smaken på Blossas årgångsglögg, haha. Hur som helst tänkte jag ta de tlite lugnt med julbloggandet ett tag till, jag känner att jag är på väg att gå för fort fram, jag har till exempel redan bläddrat igenom alla mina jultidningar en gång den senaste månaden och jag är jätterädd för att jag ska vara trött på julen innan den verkligen är här. Så nu kliver jag ut ur fusket och går in i längtansbubblan någon månad till och när julsakerna börjar komma fram i butikerna är jag tillbaka med besked, det kan jag lova.
Förra årets Blossa (med tillbehör) som var helt okej men jag hoppas att årets smak är lite fruktigare även om min första tanke var något HELT annat. En liten ledtråd från hemsidan är ju den röda färgen, det tillsammans med att jag är helt galen i Vampire Diaries, True Blood och Twilight, ja ni fattar vad min första tanke var... Inser ju såklart att det vore vidrigt men det var en sån där grej som bara ploppade upp innan jag hann reagera:)

1 kommentar:

Erica AKA Tomtens Dotter sa...

De hade tydligen lämnat en ledtråd på fejjan (jag dissar facebook) men det lutar åt körsbär i år.