måndag 12 december 2011

Urvriden disktrasa

Ja så känner jag mig nu. Fan att jag aldrig lär mig att jag inte kan leva efter både mina egna och andras prioriteringar. Hur svårt kan det vara att säga nej? Jaja, nu är det gjort i alla fall. Har även bakat årets andra laddning lussekatter, undrar om dessa räcker till jul nu. Nu ska jag snart i väg på möte och det ska faktiskt bli skönt att sätta sig i en soffa i en timme och tänka på något annat. Blir väl lite surr som inte har med mötet att göra också antar jag, det bruakr det bli:) Promenad hem i snön sen på det så är allt perfekt. Förresten har jag lagt till en sak till önskelistan, men tyvärr inget som någon kan köpa åt mig, jag har nämligen sökt jobb. Mitt jobb som jag har nu tar ju slut vid årsskiftet, skulle va härligt att få ett nytt, som dessutom verkar vara ett drömjobb.

Inga kommentarer: