onsdag 7 december 2011

Tjuvtittarna ränner, skaffa persienner!

Ikväll har jag varit ute på underbar snöpromenad. Finns det något bättre väder att gå ut och gå i än när det snöar? Älskar att gå och titta hur andra har pyntat sina fönster och trädgårdar, men det gäller att gå fort så man inte stirrar för länge, då ringer folk polisen:)

Idag ahr jag beställt julkort, sista dagen för beställning om de ska komma tid, som vanligt är jag ute i sista minuten. Och så har jag börjat slå in klapparna medan jag tittade på Leilas jul. Gud vad jag är sugen på att baka nu men vi har julfest med jobbet nästa helg och klänningen kommer sitta så mycket bättre med ett par kilo mindre runt midjan så ingen bakning innan det. Då finns det ju dessutom chans att det jag bakar faktiskt finns kvar ända fram till julafton.

















Nya tomtar som jag köpte förra veckan. Men nu får det räcka med tomtar tror jag.

1 kommentar:

Lina sa...

Jag håller med, det är verkligen jättemysigt att vara ute och gå i ett stilla snöfall samtidigt som olika julbelysmingar/granar/ljusstakar lyser i husen runtomkring.
Och angående dina tankar om att det kanske börjar bli för mycket tomtar så kan jag bara säga att det kan INTE bli för mycket tomtar ;)