torsdag 22 december 2011

Sorry

Förlåt för min frånvaro, jag har varit vidrigt trött den här veckan. Jag har tänkt varje kväll att jag ska gå och lägga mig i tid men det finns ju så mycket jag vill göra så jag somnar alldeles för sent ändå. Men nu är det äntligen jullov och det ska jag fira med sovmorgon imorgon bitti, såå skönt. Är det någonting jag är löjligt förtjust i så är det sovmorgon:)

Idag har jag sökt med ljus och lykta genom hela stan efter en toppstjärna till granen men icke, de flesta hade inte haft alls och de som hade haft hade sålt slut på dem. Men när jag var på Indiska och letade kikade jag lite på kuverttallrikarna som jag har suktat efter lääänge och såg att det var rea på dem, yeey. Det belv köp direkt, så nu har jag börjat duka bordet. Jag har även köpt en girlang med röda bär på Åhlens men det skar sig totalt med duken så den får komma fram nästa år istället(jag har aldrig samma du två år i rad).

Nu är granen klädd i alla fall, och nästan allt julgodis klart. Nu ska göra sillen och imorrn blir det gröt- och skinkkok. Inte tillsammans alltså, och egentligen kokar jag inte skinkan utan ugnsbakar den. Kameran ligger i bilen som maken har åkt i väg med men imorrn ska jag knäppa massor av bilder och visa er.

Förresten hittade jag äntligen Vakre Hjems julnummer igår, bästa julmagasinet.

2 kommentarer:

Johan sa...

Hej! :)

Vilken bra julblogg du har. Jag driver också en julblogg! Skulle du vilja
byta länk med mig?

Jag kan lägga din blogg i min blogroll eller i ett inlägg som passar.
Om du har något annat förslag så kan du också säga till.


Med vänliga hälsningar,
Johan :)

Johan sa...

Glömde lägga till min email :)
mail@gainbonus.com