onsdag 28 december 2011

Sladden lyser fortfarande med sin frånvaro men strömmen lyser äntligen med sin närvaro igen, efter 44 strömlösa timmar, thank god för elverk så man slapp frysa i alla fall. Ja nu är julen över för den här gången, i år kan jag summera den osm mycket bättre och mer välplanerad än förra året. nu är det nya tag och dags för nyårsplaner. I år är vi bjudna på fest på kvällen, utan barn, men jag vill ju fira med barnen också så det blir trerätters lunch på lördag:) Dukningen är också planerad, kommer gå i lila. Hittar jag inte sladden får jag väl visa crappy mobilbilder istället.

2 kommentarer:

Marie/Underbara Juletid sa...

Gott nytt år!

Johan sa...

Hej hej,

Vill jätttegärna byta länkar med dig!

Din länk läggs på www.julblogg.nu.

Jag vill gärna du länkar till http://www.roligajulklappstips.se/ som byte.
Du kan även få ett presentkort istället som tack om du lägger upp länkarna.

Mvh,
Johan
mail@gainbonus.com