fredag 16 december 2011

Kamerabekymmer

Vart tusan är min kamera? kan den verkligen vara försvunnen? Isåfall måste jag ju köpa en ny, oj vad synd *inte*. Hur som helst beror avsaknaden av bilder på att jag inte hittar kameran, lite synd eftersom jag har supersöta lucia-bilder på den. Men tomten får gärna komma med en systemkamera nästa helg, annars tror jag faktiskt att jag köper en själv.

Nu ska jag sätta mig och skriva julmatsshoppinglista. Sillen(femminuters sill) har jag redan köpt för förra veckan när jag var på Ica fanns bara fyra förpackningar kvar och det är just fyra jag ska ha. Antagligen kommer det inte mer innan jul men det finns ju ingen anledning att chansa.

1 kommentar:

Frostrosor sa...

Hoho, kameran! Håll dig gömd förbi julafton och mellandagsrean ;-)

Vill passa på att tipsa att jag tävlar ut 3 kit julgodis, till ett värde av 120 kr per kit. Bara att skriva ett julklappsrim, och det fixar väl en julfantast! :-)