lördag 3 december 2011

Hej mina vänner

Det var en konstig dag igår med både dödsfall och födelsedagsfirande. Och nu måste vi även hinna med en begravning innan jul.

Idag ska jag åka in till stan och försöka hitta de sista julklapparna. Vi får väl se hur det går, inte helt lätt att köpa åt tjejer och killar som är precis mittimellan barn och ungdom. Barnens ena kusin(tjej) önskar sig kläder men hon har ju kommit in i den åldern där det är väldigt svårt att lyckas med att köpa rätt kläder. Och presentkort är ju så himla trist men det lutar åt det ändå. Sen blir det väl något lego åt fyraåringen, tioåringen försöker jag hitta någon tröja eller nåt åt och sjuttonåringen har jag ingen aning om vad han ska få.

Jag har en massa saker att visa bilder på här hemma också men jag har inte kommit mig för att fota än men håll utkik så kommer det.

PS. Jag har inte fått något svar på vad ni vill läsa om. Det vore ju kul att veta. DS.

1 kommentar:

Helene sa...

Jag tycker att det är roligt att läsa om alla de små saker ni gör och alla fyndigheter som barnen gör och säger, så för min del får du gärna fortsätta precis som du har gjort :-)