onsdag 30 november 2011

Vad vill ni ha?

Jag gillar bloggar med mycket bilder, helst bilder som bloggägaren själv tagit och gärna inredningsbilder från bloggarens eget hem. Så det är lite så jag försöker driva min egen blogg men vad vill ni läsa om egentlgien?



















I helgen hann vi även med ett besök på Hallwylska Museet i Stockholm och gick deras dramatiserade visning "Jul i palatset". Det rekommenderar jag starkt. Mannen i rocken("Amanuensen") var en av skådespelarna och som han fick publiken att skratta. Nästa år vill jag gör aom allt med barnen och jag hoppas verkligen att det är samma skådespelare då. I bakgrunden ser man den jättestora granen i salen, som tändes med 70 levande ljus på julafton. Jag undrar om de hade speciellt tjänstefolk som satt och passade granen så inte hela stället skulle ta fyr.

1 kommentar:

Helene sa...

Jag håller verkligen med om att det var en fantasisk föreställning, gå och se den om ni kan! :-)