torsdag 3 november 2011

Typiskt

Bara för att jag valde att ha frågestund hade jag nåt slags anti-besöksrekord igår, med hälften så många besökare som vanligt. Jaja, frågestunden ligger kvar i alla fall.

Igårkväll kokade jag risgrynsgröt som vi åt till kvällsfika, maken frgåade efter han hade ätit upp om det inte fanns julskinka också, haha. Men det är för tidigt för mig, något måste man ju spara också så man får längta.

Idag blir det en tur till stan igen, Systembolaget ska föräras med ett besök och jag ska köpa massa glögg för i år ska jag prova nya sorter. Tidigare år har jag varit ganska konservativ men nu är det dags.

Jag är med i en tävling om en julbok hos Jul i stan

2 kommentarer:

Helena - Hellys Jul sa...

Nämen! Vad typiskt!! Du, jag ställer gärna ett par frågor om jag får. Alltid nyfiken på mina "julvänner" :)

Har du alltid gillat julen eller blev det starkare när du fick barn? Lite så för mig...

Vad gör du/arbetar du med?

Skulle du kunna tänka dig fira jul i varmt land?

Om du skulle ge dit absoluta bästa tips inför jul, vad är det?

hmm... det var de frågor jag kände för just nu, kanske återkommer.

kram! :)

Helene sa...

Din västerbottensill har jag varit sugen på enda sedan förra julen när jag glömde ingredienserna hos dig och bara hade sillen hemma, så för att inte råka ut för samma sak igen skulle jag vilja ha receptet på den :-)