tisdag 15 november 2011

Mer juldoft


















Jag är som ni kanske förstått en stor förespråkare av naturliga hud- och hårprodukter. I det här huset finns inte längre något wella-schampoo eller nivea-lotion att finna. Därmed är det inte sagt att jag inte vill att det ska lukta gott. Denna lotion med doft av vanilj och chai luktar pepparkakigt och passar perfekt nu.



Är det förresten fler än jag som tycker att handelns utredningsinstitut har en viss övertro på medelsvenssons ekonomi? Årets julklapp blev som ni säkert redan vet en färdigpackad matkasse. Fem dagar med Linas matkasse kostar 749 kronor och en vecka känns lite, hade jag gett bort det i julklapp hade jag nog velat ge en månad åtminsotne. Jag vet inte vad ni brukar handa för men våra julklappar ligger på runt 200-300 kronor.

2 kommentarer:

Helena - Hellys Jul sa...

Ja jag förstår inte de där årets julklapp för, precis som du nämner, det är alltid svindyra saker. Och jag har fortfarande inte fått nån surfplatta man skulle få förra året ;)

mary christmas sa...

Håller med föregående skribent. Hade trott på Onepiece (eller kopia) Det känns mera som något "alla" har råd att ge bort.

/Camilla