måndag 14 november 2011

Mer jul




















Jag skulle ju lugna mig med julshopping, minns ni? Det gick väl sisådär med det. Hittade fina hjärtan i pil på en lågprisaffär här i stan och ett hjärta i tyg blev det också. På nästa affär blev det en kruka tazetter, jisses vad gott det luktar, jag kör ner näsan i de varje gång jag går förbi nu. Chokladaskarna fick man köpa för 29:90 på Ica maxi om man handlade för över 100 kronor. Maken får gömma dem när han kommer hem, annars är de slut innan julen. Och så två tidningar på det, Härliga jul kan jag verkligen rekommendera, kanske den bästa i år. En julklapp har jag fixat också, åkte till stallet och bokade ridläger åt dottern så nu är det klart.

2 kommentarer:

Julklapparonline.com sa...

Vill du vara med i listan Sverige bästa bloggare? Läs mer och anmäl dig på http://julklapparonline.com/bloggar-om-jul

Helena - Hellys Jul sa...

Härligt att höra att det inte bara är jag som har svårt att hålla mitt köpstopp ;) Härliga jul har jag inte tittat i, det får jag göra. Ridläger var en trevlig julklapp! Är det nått hon önskat sig?