onsdag 30 november 2011

Känslan smyger sig på...


















Nu har jag köpt nya siffror till ljusstaken. Vi var ju inte hemma i söndags och i måndags åkte ju barnen och maken iväg igen och jag vill inte tända första ljuset utan dem, så det får bli imorgon först för då kommer de hem. Jag hade tänkt fylla ljusstaken men mossa och lite annat pynt först men nu vet jag inte riktigt, den är ju rätt fin som den är, tycker ni inte?

















Jag gillar idén med att blanda köpeblommor med egenplockat men tyvärr brukar jag vara alldeles för lat för att plocka något men nu har jag i alla fall varit ute i kolmörkret och letat tallkvistar som inte växer fem meter över marken, inte helt lätt.

1 kommentar:

Lina sa...

Den är jättefin :) Och jag förstår att du vill vänta med att tända ljuset, det blir inte samma sak om man tänder det i sin ensamhet..