lördag 5 november 2011

Julfilmsmarathon

Ja idag har jag sett Medan du sov, Serendipity och Four christmases - anywhere but home. Behöver jag säga att maken inte är hemma:) Men nu känns det som att jag vill se ännu juligare filmer, filmer som verkligen fokuserar på julen, inte bara utspelar sig under julen. Grinchen är jag sugen på att se nu, den ser jag varje år men jag tror jag väntar och ser den när maken kommer hem nästa vecka (han är borta på jobb).

Min jullängtan förresten, som jag skrev om förut att den hade försvunnit den har kommit tillbaka och slagit till med full kraft. Nu längtar jag galet mycket igen. Och enligt aftonbladet blir det akllt och snö i december också. men jag hoppas det kan vänta till efter första advent eftersom jag ska till Stockholm då, med tåg och vi vet ju hur bra SJ:s tåg går när det kommer snö.

Inga kommentarer: