onsdag 23 november 2011

Julduk




















Så här blev årets julduk. Jag tycker fina dukningar är skitkul så därför brukar jag byra julduk varje år, snart har jag kanske samlat på mig tillräckligt många för att nöja med med att växla mellan dem jag har.

Idag har jag varit så duktig*not* att jag inte ätit på hela dagen, det sprack liksom i planeringen så nyss när jag kom hem hällde jag upp ett glas aspelsinglögg och till det äter jag en liten*nooot* bit prästost, gött. Sprang en sävng på stan idag och köpte presenter till adventspaketen idag, i år blir det ett paket varje söndag istället för ett varje dag. Hellre lite dyrare än en massa skräp, pyjamasar, böcker och snöglober blev det, och på söndag får de julgranskulorna som de ska ha sina egna granar för jag kom inte på något annat.

1 kommentar:

Stockholmsjul sa...

Vi brukar också köra med adventskalender istället för varje dag. Det brukar bli mer genomtänkta och mer önskade presenter då :)