fredag 25 november 2011

Idag hittade jag den mörka Alladin-asken. Jag hade ju inte tänkt köpa den alls men nu kunde jag inte låta bli, och den är över förväntan även om det är lite förvirrande att vissa praliner ser likadana ut som i den vnaliga asken men de är inte likadana. Julmust har vi också bunkrat upp, jag och sonen, det är ju bara vi som dricker det.

I posten idag fick vi ett Rea-blad från Jotex, kanske man ska passa på och köpa på sig lite saker till nästa år? Får väl se hur mycket pengar det finns kvar efter helgen i Stockholm. Betalade räkningar i morse för att ha lite koll på hur mycket jag har att röra mig med (annars brukar jag göra det absolut sista dagen eller någon dag efter förfallodatum, bra ekonom va? Ja jag jobbar med ekonomi och en stor del av mitt jobb är att betala fakturor. Tur att jag inte är lika på jobbet).

















Jag är egentligen inte någon duk-människa bortsett från matsals-bordet som kräver duk eftersom bordskivan består av någon slags spånskiva (ja, det är ett hemmabygge), men i år blev det faktiskt några dukar och jösses vad hemtrevligt det blev.

Inga kommentarer: