tisdag 8 november 2011

Idag blev det lite shopping igen, herregud jag MÅSTE sluta med det här nu. Eller åtminstone lugna mig, tänk om jag har slut på pengar när jag ska till Stockholm! Men det är ju så svårt att låta bli när man längtar så det nästa värker i kroppen. För de som inte är julfantaster (vilket jag i och för sig antar att de flesta av mina läsare är) låter det säkert helt sjukt men jag tror ni förstår.
En adventslljustake och adventssiffror blev det i alla fall, jag har visserligen redan en adventsljustake och en uppsättning siffror redan men man kan väl ha fler? Klart man kan. Två gröna adventsstjärnor till sonens rum blev det också, han har valt färg själv. Jag tror jag tog de sista så tänk på det ni om ni tänker köpa adventspynt, räkna inte med att det finns kvar så länge till (säger hon som senast idag lämnade två stoora stjärnor på Åhlens för att hon måste fundera lite, typiskt hälsingskt drag enligt min mamma Stockholmaren). Jag letade även Yankee Candle med juldoft men det har fortfarande inte kommit in, vad väntar de på? Däremot fanns det tre olika sorters kanelljus, Sparkling Cinnamon, Cinnamon Stick och Cinnamon & Sugar. Sparkling var godast men jag köpte inget.

Det kommer bilder på dagens fynd senare men så länge visar jag mina nya kaffeburk som jag köpte förra veckan.


















Jag tycker den är jättefin men jag är inte säker på att den är så julig som jag vill ha den. (Och ja, vi har världens fulaste köksbänkar).

1 kommentar:

Cissi sa...

Tack! Vad kul att höra:) Din blogg verkar ju hur mysig som helst den också, alltid bra med kommentarer så man hittar nya inspirationskällor:) Hehe ja, du tänkte rätt med ditt grattis, visste att någon skulle haja vinken och min lilla hemlis ;) Hoppas du har en bra dag!