torsdag 24 november 2011

Äntligen är de uppe

Nu är mina adventsstjärnor uppe. Tre adventsljusstakar har jag också försökt få liv i men jag gav upp, man kanske får vara nöjd att de höll i två år i alla fall då jag köpte de för typ 29 kronor på ÖB. Sen tänkte jag göra i ordning adventssljustaken men jag gjorde en enormt irriterande upptäckt när jag öppnade förpackningen med adventssiffror, bilder talar väl sitt tydliga språk.

















De nya stjärnorna som jag köpte till köket känns betydligt större i mina fönster än vad de gjorde när de hängde i taket på Åhlens, men det syns dåligt på bilden.


















Ja vad ska man säga, bara att traska iväg och köpa en ny förpackning, tur att de inte var dyra åtminstone.



PS. Kalle Moreus, årets julvärd. Nej tack tycker jag, André Pops hade gärna fått fortsätta för min del. DS.

1 kommentar:

Lisas Jul sa...

Jag lutar lite åt nejhållet till Kalle också.. eller, känns helt OK, men njaa.. han är ju typ sommarn själv..