söndag 6 november 2011

Aj..

Har man legat för mycket på mage i sängen kikandes på julbloggar när man vaknar med nackspärr? Nej det måste vara något annat det beror på för man kan inte titta på för mycket som har med julen att göra:) Styleroom.se är också en favorit, massor av fina julalbum att titta i. Idag är det bara tre veckor kvar till advent, TRE VECKOR! Och som jag längtar. Jag är väldigt sugen på att byta gardiner i köket nu, mina med lila blommor på känns så himla fel nu, till nästa år ska jag införskaffa ett par höstgardiner att ha mellan sommar och advent. Hur ofta byter ni gardiner?



















Köksfönstret förra året. Jag älskar att snön lägger sig på fönstret sådär.

2 kommentarer:

Marie/Underbara Juletid sa...

Jomen precis, det är både alla julbloggar man vill hinna titta in hos. Och nu börjar även vanliga bloggar att skriva om jul!

Lisa sa...

Sv: tack :) Japp, det håller jag med om. Och jag hade inte behållt bakgrunden om hon farit illa av det känslomässigt och berättat det för mig. Men när man får höra det såhär, att man är lat och så, känns det bara som att man -verkligen- ska behålla den..