fredag 14 oktober 2011

Så fick man skämmas idag med.

Jag åkte till Ica Maxi med barnen idag, vi är alltid lediga på fredagar så då har vi tid. Så fort jag kom innanför dörrarna såg jag det, massor av adventstjärnor och ljusstakar hade de ställt upp nu. Och jag mitt fån drog ljudligt efter andan och lyckades så klart med att avsluta med ett "iiih"! Gissa om folk tittade konstig på mig och barnen undrade vad det var frågan om men sen när de såg vad jag såg fattade dem, de känner sin mamma:) Men jag var duktig och köpte ingenting än, även om jag hittade en del som jag gillade, ikväll åker vi nämligen och kollar på en bil och prutmånen på den får avgöra hur mycket jag kan handla sen. Och bilen står i Sundsvall, inte alls långt från IKEA med andra ord, mitt älskade tyg, here I come!

(Ruttet förresten av Ica Maxi att ta fram julsaker men inte julmust).

Inga kommentarer: