torsdag 6 oktober 2011

Recension Blossa 11

Har inte sett att någon har skrivit om det tidigare så då gör jag det. Vi börjar med doften, direkt när jag öppnade flaskan luktade det jättemycket glögg, dock nästan ingen lukt av kaffe alls. Vi drack den varm eftersom jag oftast gillar glögg bäst när den är varm, och kallt kaffe är ju inte heller något vidare. Smaken dp, jo den smakar glöggigt m en inte heller här märker mycket av kaffet, det är mest som en bismak liknande lukten man känner när man luktar på kaffepannan (det gör man ju ofta?), inte så gott enligt med andra ord. Men överlag är den ändå godkänd, det är ju trots allt glögg:)

Jag har förresten sett att flera har skrivit om Expressens artikel om julhandeln där det står att de flesta butiker tar fram julsakerna vecka 43. 43!? Det är ju en hel evighet dit ju:(

2 kommentarer:

Falksonchristmas sa...

Har testat Blossaglöggen i helgen och får säga att jag tyckte faktiskt om den, en svag kaffe förnimmelse, inte mer, men det räcker. Var även i Ullared i helgen och där var det full fart på julavdelningen!

Sanna Laake sa...

Min flaska har tagit slut, oops. Undrar hur länge det dröjer innan det kommer fler sorter.