måndag 10 oktober 2011

Nytt

Nu har jag bläddrat igenom alla mina gamla julmagasin för andra gången sen i somras. Det jag slås av är vilken skillnad det är på min inredningsstil nu och för ett par år sedan. Då vill jag ha allt vitt, shabby chic och småprylar överallt. Nu vill jag i och för sig fortfarande ha det ljust men med mycket mer röda detaljer, mindre småsaker och mer stora blickfång. Till exempel så tänkte jag i år göra ett par riktigt rejäla planteringar med hyacinter och andra julblommor istället för att strössla hyacinter över hela huset. En annan sak jag kom på är att ajg ska bläddra igenom alla tidningar ytterligare en gång, den här gången för receptens skull och så ska jag skriva ner alla intressanta recept, sen lägger jag ut allt som är nytt för i år här på bloggen om ni är intresserade?

Inga kommentarer: