tisdag 11 oktober 2011

Men åh!

Har nyss bläddrat igenom Allers Julmagasin och druckit kanelkaffe och jag blev julsjuk. Längtar så himla mycket nu och nu måste det väl vara tillåtet med tanke på att den första jultidningen kommit. Jag har även kollat in julläget på stan men där blev jag besviken, ingen jul alls. Men på en affär som säljer Yankee Candle hade de fått in lite juliga dofter, dock ingen som var så julig som jag vill ha dem. När de börjar komma in ska jag köpa en stor burk extra och spara till nästa år när jullängtan smyger sig på i september, samma sak med glögg och julmust som dessutom sägs bli ännu bättre av att lagras ett år.

2 kommentarer:

Helena - Hellys Jul sa...

Väldans vad alla köper Allers jultidning. Jag som aldrig köpt den eller sett den tidigare känner mig utanför ;) Nä rå, men jag är förvånad då jag annars tyck mig dammsuga allt vad julinspiration heter.

Sanna Laake sa...

Jag brukar köpa den varje år mest för att den är först, det är ju mest en pysseltidning och jag gillar mest inredningsreportage men den var bättre år än tidigare tycker jag.