söndag 9 oktober 2011

Julgardinsbekymmer

Först och rämst vill jag fråga: Ellos, vad håller ni på med? Är det inte dags att släppa julsakerna snart, er konkurrent Jotex tar nog väldigt många kunder eftersom deras julsaker har legat ute flera veckor nu. Jag har mailat och frågat men inte fått svar.

Jag vill ju veta vad Ellos har att erbjuda, för om jag beställer från Jotex nu kommer jag kanske hitta ännu bättre gardiner hos Ellos sen. Och jag har så himla svårt att bestämma mig, varför kan jag inte hitta de perfekta gardinerna som gör att jag inte tvekar en sekund. Tycker ni att jag är löjlig nu? "Ja verkligen" tänker nog en del, men jag tror även att det är flera av er som är precis likadana. Vad ska ni har för gardiner i år? Och vad tycker ni om de här från Jotex?

4 kommentarer:

TinaGustafsson.com sa...

Du är inte alls löjlig, jag håller också på att titta på julgardiner men har inte hittat något än som faller mig i smaken.

Tur att det är några veckor kvar! :-)

Helena - Hellys Jul sa...

Självklart inte löjlig! jag kör gardinlöst hemma så jag är fri från den jakten men letar duk.

Åsa sa...

Tycker inte heller du är löjlig! Jag är också ute efter snygga gardiner - jag har såklart sen förut, men hur roligt är det? Eller tja, det är framför allt till köket jag vill ha nya...(och kanske vardagsrummet ;-))

Sanna Laake sa...

Härligt att höra att jag inte är ensam. Det är vardagsrummet jag har funderat mest på, i köket har jag inte brukat byta eftersom jag har haft helvita kappor där som funkar bra över ju också, men nu kom jag på att jag har köpt nya köksgardiner som går i LILA! Det går ju inte (och inga förslag om att ta de gamla vita nu:))