söndag 23 oktober 2011

Ljusslingor










I år har jag som jag skrivit tidigare tänkt att barnen ska få en varsin gran på sina rum utöver den vi har i vardagsrummet (det kan ju aldrig bli för mycket granar). Temat på Fridas gran var ju ganska enkelt att komma på, där går vi bananas på rosa, rosa gran, rosa kulos, rosa glitter och rosa lampor. Erik gran var det svårare med men nu har vi kommit fram till att han nog vill ha en riktig disneygran med massa olika färger på kulor och lampor och nu hittade jag de här slingorna på rustas hemsida, jag hoppas verkligen att de är lika fina i verkligheten.

3 kommentarer:

Sannas Christmas sa...

Sv: Haha ja, det är ju liiiten prisskillnad där ;)

Thing sa...

Kjempe fine lys!
Jeg elsker fargede lys og har også en lyskjede på juletreet i stua!
Sammen med vanlige juletrelys..

=}

Helena - Hellys Jul sa...

vad mysigt med tre granar i hemmet! Det är sånt där som gör att jag vill bo större ;)