torsdag 27 oktober 2011

En månad kvar...


















...till advent alltså. I tisdags tog jag en tur på stan för att kolla in julutbudet. Allt hade inte kommit ännu, men en hel del fanns det. Dock köpte jag inte så mycket, bara hjärtformade ischokladformar som jag tror kommer bli perfekta att ha tryffel i till jul. Och så två såna här ursöta kockmössor som barnen ska få ha när det är dags för stora julbakat. Onödigt? Verkligen men de var inte så dyra och barnen blev glada och mamman med. Kollade även om det kommit in några juldofter från Yankee Candle men det var glest på den fronten, Sparkling Cinnamon fanns det i alla fall men jag köpte ingen ny för nästa vecka kommer det vara 25 % rabatt på den då det är månadens doft i november.

1 kommentar:

Emelies Christmas sa...

Åhh vad jag längtar! :)