torsdag 20 oktober 2011

Åh hjälp.

För ett par dagar sedan försvann min jullängtan, bara *poff* sådär. Så då funderade jag på om jag behövde en julpaus, om det kanske berodde på att jag har fuskat för mycket och kollat tidningar och recept för mycket i förväg men man kan ju inte ta en julpaus precis när det börjar på riktigt. Så jag tror det blir raka motsatsen, i helgen blir det julmust, kanske nya aladdin-asken eller något hemmagjort godis med julig touch och så julfilm på det. Jag har tjuvkikat lite på "Tomten är far till alla barnen" också, den är ju så rolig och mysig.


















Vilken stämningsfull bild va? Och precis likadan lampa har vi på gården, jag har dock aldrig tänkt på att dekorera den men det blir det ändring på i år. Överhuvudtaget tror jag att jag ska gå lite bananas i år och sprida julpynt överallt. GIllar även att snögubben står och välkomnar så fint.

3 kommentarer:

Jul hos Tess sa...

Tråkigt med brist på julkänsla, men jag tror du gör helt rätt i att försöka kickstarta igång den igen istället för att ta en paus. Mycket mysigare är det i alla fall :)
Bilden är jättehärlig, vet du om det är Kinkade?

Sanna Laake sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sanna Laake sa...

Nej det visste jag inte. Men nu vet jag, tack:)