torsdag 8 september 2011

Snyggt

















Åh vad jag önskar att vi hade en ledstång. Fast vi har ju ett räcke uppe men det ser man ju inte så ofta, det är ju nästan bara när vi sover som vi är uppe. Har ni tänkt på att det nog inte finns en enda amerikansk film som utspelar sig i juletid som inte har väldigt ambitiöst dekorerade ledstänger?

Just nu blir det mest bara lånade bilder eftersom jag inte har några egna från i år, av naturliga skäl. Alla gamla bilder har jag ju lagt upp tidigare, så till alla nya läsare: Gå bakåt i bloggen om ni vill de bilder från mitt eget hem, jag tycker själv att det känns lite opersonligt när bloggar präglas av lånade bilder. Dagens bild kommer härifrån

4 kommentarer:

Stockholmsjul sa...

Vi har ju fatikskt en ledstång här hemma, men jag har aldrig tänkt på att den går att pynta.... Tack för tipset! Ska googla runt lite efter inspiration :)

Skulle du föresten vilja lägga till mig i din blogglista? Vore jätte kul att vara med :)

Sanna Laake sa...

Nu är du tillagd:)

Helena - Hellys Jul sa...

Hej! Första gången inne på din julblogg, inte trillat över ditt namn tidigare. Superhärlig och julig! :)
Håller helt med, det känns som standard i den amerikanska arkitekturen att ha hem med ledstång. Jag kanske får kidnappa ledstången i vår trappuppgång. Undrar vad grannarna då säger... ;)

Hoppas att även jag kan få vara med på din lista :)

Sanna Laake sa...

Och du med Helena är tillagd. Tack för att förresten för at tdu nu har rett ut mitt huvudbry om varför alla flugsvampar kommer ploppar upp kring jul:)