torsdag 15 september 2011

Fina favoriter

Precis som de flesta andra julbloggare kommer jag visa mina favoriter från Jotex julsortiment idag.

Dessa funderar jag på att köpa till vardagsrummet.
Gulliga kuddar. Färgerna och mönstret på baksidan, det tyget finns även som metervara så kanske det får bli vardagsrumsgardiner istället.
Ett varsitt juligt bäddset åt barnen måste jag ju bara köpa när det kostar 59:90 styck.
Köksgardiner kanske?
Den här typen av gardiner tycker jag är jättefin, men hos andra. Det känns helt enkelt inte som jag, mer som mamma.

5 kommentarer:

Elin sa...

Gör't! :) Helt klart värt.

Lisas Vinterland sa...

Fint :) Jag har redan beställt, känns så härligt.. tänka sig att man redan i september börjar köpa hem julsaker.. nåja, blir mindre mot jul då :)

Tomtens Dotter sa...

Gillar tyget med domherrar

Sanna Laake sa...

Jag ska vänta med att beställa tills Ellos släpper sina julsaker. Vore ju tråkigt om de hade finare saker och jag redan har handlat.

Helene sa...

Känns som om du känner mig ganska väl, jag satt precis och tittade på den gardinen :-)