söndag 14 augusti 2011

Pjuh

Det är inte bara att ändra bloggdesign för en teknisk idiot som jag, haha. Men nu är det gjort. Länklistan till andra bloggare har jag gjort om också, till en sån lista jag aldrig förstod hur man gjorde förra året men nu förklarade snälla Lisa med bloggen Decembernatt så det är ju himla ironsikt att det är just hennes blogg som det inte funkar som det ska med. Någon som varför? Kan det vara för att hennes blogg är ny kanske. Om ni tycker att jag har glömt någon blogg så säg gärna till.

Kommande veckans julsyssla är att se Love actually. Ingen "syssla" kanske ni tycker, men ni skulle bara veta vilken pärs det är att övertala min make att se en film med Hugh Grant och jag vill ju inte se den ensam:) Jag har inte sett den här filmen ännu. En annan "julfilm" jag inte hade sett men som vi tittade på ganska nyligen är The Holiday men den var en besvikelse, inte alls särskilt julig tycker jag och inte så bra heller.

Inga kommentarer: