måndag 1 augusti 2011

Årets julvärd

Ja hörrni nu är det redan augusti. Om två månader ungefär börjar julen komma igång ordentligt, när affärerna börjar plocka fram pyntet, första jultidningarna kommer ut och man kan köpa glögg och julmust i en del butiker. Men redan nu kan man gotta sig med informationen om årets julkalender som kommer gå i Charles Dickens anda. Låter mysigt tycker jag. Desto längre dröjer det till vi får veta vem som blir årets julvärd men jag har redan en gissning, nämligen Ebba von Sydow. Jag tycker hon skulle passa bra och i år är det dags för en tjej igen eftersom de kör vartannat år tjej och vartannat år kille. Och så jobbar hon ju på svt, jag vet att många skulle önska att Leila Lindholm var julvärd men jag tror inte att svt väljer julvärd bland tv4:s anställda. Vem tror ni blir årets julvärd?

Min gissning.









Bilden lånad från: Dagens Media

Inga kommentarer: