tisdag 12 juli 2011

Nu längtar jag

Någon mer här som längtar efter julen? Någon mer som till och med börjat skriva kom ihåg listor med allt som ni inte får glömma att göra eller köpa? Inte så många kanske, haha. Pratade min kära man om julen idag och för det första tyckte han att jag var knäpp(det kan jag acceptera), för det andra hade han mage att prata illa om julen och att det var så stressigt och för mycket att göra. What?! När stressade han inför julen, när han låg i soffan och käkade knäck? Grinch! Men jag vet att han innerst inne gillar det nästan lika mycket som jag även om han inte börjar längta före midsommar.




Eriks första jul, dansande med mormor hemma hos henne. Nuförtiden är vi alltid hemma hos oss för jag vill att barnen ska få ha den traditionen, så får alla som vill komma hit istället. Är man en julnazist blir det bäst så, så att man får som man vill ha det. jag kan ju inte komma till någon annans hem och kräva att de ska göra på mitt sätt. På juldagen är vi dock alltid hos svärföräldrarna.

Inga kommentarer: