måndag 20 december 2010

Nu har jag städat och gjort plats kylen, bara skafferiet kvar sen ska vi åka in till Ica Maxi och handla JULMAT. Härligt, dessutom är Maxi världens bästa affär för de har ett rum med barnpassning. Jaja, man skaffar inte barn för att lämna bort dem men allvarligt, det finns bättre sätt att umgås med sina barn än att bråka med dem på affärn. Dessutom tycker barnen att det är mycket roligare i lekrummet och jag slipper höra "jag vill ha" utan kan gå runt i lugn och ro. Men först lunch, lax med citron- och vitlökssås, så gott.
Så här der det ut hos oss nu. Enligt vädret jag såg på tv igår kunde det "komma lite snö längs Norrlandskusten". Är det här lite så vill jag helst inte att det kommer mycket.

1 kommentar:

Helene sa...

Jag tycker absolut att vi ska ha en vit jul, men nu räcker det. Vi var ute och skottade fyra gånger igår, varje gång vi kom ut så syntes det inte att vi varit ut två timmar tidigare